Uncategorized

אשתי מתלוננת שהזין שלי גדול מדי

לעתים קרובות יותר מאשר לא, זהו נושא שיחה שלעתים קרובות נחשב מביך מדי להתמודדות. בעל פין גדול מהממוצע יכול להוביל למספר בעיות שונות, כולל ירידה בסיפוק המיני וחוסר שביעות רצון עבור שני בני הזוג. אבל למה כמה נשים מתלוננות כי הפין של בן זוגן הוא גדול מדי? מאמר זה יבחן את הגורמים השונים ויבחן מדוע זה יכול להיות כך.

על פי מחקר שנערך לאחרונה, גודל הפין הממוצע הוא איפשהו בין 5 – 7 אינץ 'אורך כאשר זקוף. עם זאת, גברים רבים טוענים שיש להם גודל מעל הממוצע, חלקם בגודל של עד 11 אינץ 'או יותר. בעוד שווילי גדול יותר עשוי להיראות כאילו הוא מושך תשומת לב נוספת, תשומת לב לא תמיד מועילה בחדר השינה. עבור חלק מהנשים, בעל פין גדול יותר יכול לגרום הרבה אי נוחות פיזית וחוסר שביעות רצון בשל מספר סיבות שונות.

הבעיה הפוטנציאלית הראשונה שיכולה לנבוע מבעל פין גדול יותר היא שבן הזוג הנשי עלול לחוות קושי בעת קיום יחסי מין. זה יכול להיות בגלל החדירה העמוקה יותר במהלך יחסי מין, מה שמוביל לחוסר סיכה וחיכוך מוגבר שמוביל לאי נוחות עבור האישה. הנושא הפוטנציאלי השני הולך יד ביד עם הראשון, בכך שיש פין גדול יותר גם אומר כי בן הזוג נתון לדחפים חזקים יותר. דחיפה מוגזמת ומתוזמנת היטב עלולה לגרום לאישה אי נוחות נוספת, לשבש את הקצב שלה וכתוצאה מכך לגרוע מהחוויה המינית שלה.

מצד שני, כמה נשים מוצאות את נוכחותו של פין גדול יותר מהנה בשל הגירוי שהוא מספק. נשים יכולות לחוות לחץ דגדגן חיצוני גדול יותר, כמו גם גירוי פנימי של נקודת הג'י בשל שטח הפנים הנדיב שהמשטח הגדול יותר של הפין מציע. בסופו של דבר, לנשים שונות יש העדפות שונות בכל הנוגע להנאה מינית וזה באמת תלוי באנטומיה ובהעדפה האישית של האישה.

בסופו של דבר, שני הצדדים צריכים לשאוף להבטיח כי הצרכים המיניים שלהם ואת רמות שביעות הרצון נענים באופן מועיל לשני הצדדים. אם אישה מרגישה כאילו איבר המין של בן זוגה גדול מדי, דיאלוג פתוח הוא חיוני על מנת להבטיח כי שני הצדדים נמצאים באותו דף ולמנוע סיבוכים פיזיים שעלולים להתעורר. באופן דומה, אם גודל הפין נשאר מקור קבוע לאי נוחות עבור בת זוג, זוגות יכולים לחקור שיטות חלופיות לגירוי הדגדגן ונקודת הג'י באמצעות צעצועים חיצוניים במהלך משחק מקדים ויחסי מין.

לבסוף, תקשורת היא תמיד המפתח כשמדובר בהתמודדות עם גודל הפין של אחד. דיאלוג פתוח וכנה מאפשר להבין מהן הציפיות של כל אדם, וככל הנראה מוביל לחוויה המינית המספקת ביותר האפשרית.

אם אתה צריך נערות שלא מתלוננות על זין גדול, בקר דירות דיסקרטיות במרכז