Uncategorized

האם הפין שלי קטן? הבנת הסוגים השונים של גדלי פין

כשמדובר בגודל הפין, גברים מודאגים לעתים קרובות לגבי המידות שלהם, במיוחד כאשר משווים את עצמם לגברים אחרים שהם מכירים. עבור רובם, חוסר הוודאות סביב גודל הפין מחריף עוד יותר על ידי חוסר חינוך לגבי סוגים שונים של גדלי פין ומה מהווה גודל "נורמלי". מאמר זה יפרט את העובדות על גודל הפין, יסביר את סוגי הגדלים השונים וידון בטיפים לניהול חרדה סביב גודל הפין.

עובדות על גודל הפין

 הגודל הממוצע של פין זקוף הוא בין 5 ל -6 אינץ 'עם היקף של 4.75 אינץ '. עם זאת, קיימת שונות עצומה בגודל בכל הנוגע לגודל הפין, כאשר חלק מהפין בגודל של 2 אינץ 'ואחרים ארוכים עד 8 אינץ '. יתר על כן, גודל הפין אינו קשור לגודל הגוף או לגובה – לא ניתן לחזות אותו על ידי התבוננות באדם.

סוגי מידות פין

פין מגיעים בכל הצורות והגדלים, אך ישנן שלוש קטגוריות המשמשות בדרך כלל לתיאורם.

הסוג הראשון הוא מיקרופין. micropenis הוא פין כי הוא 2.8 אינץ 'או פחות כאשר זקוף. מצב זה נדיר, המתרחש בכ -0.6% מאוכלוסיית הגברים.

הסוג השני הוא גודל פין ממוצע או "נורמלי". פין בגודל בין 3-5.9 אינץ 'כאשר זקוף ייחשב ממוצע. סוג זה של גודל הפין הוא הנפוץ ביותר ונמצא בכ -95% מהגברים.

הסוג השלישי הוא גודל פין גדול. פין בגודל 6 אינץ 'או יותר כאשר זקוף ייחשב גדול. רק 5% מהגברים נופלים לקטגוריה זו.  אתם יכולים לשאול נערות ליווי בחולון, הן ראו הרבה זין בחיים, והן יעידו שזה מאוד נדיר. 

ניהול חרדה

אם אתה מודאג לגבי גודל הפין שלך, חשוב לזכור כי לרוב המכריע של הגברים יש גודל פין "נורמלי". חשוב גם לזכור שאין הגדרה אוניברסלית אחת לגודל או צורת הפין "המושלמים". כל אחד הוא שונה וככזה, מה שנחשב גודל "נורמלי" הוא סובייקטיבי מאוד.

זה גם מועיל לדבר עם השותף שלך על כל חוסר ביטחון שיש לך. תקשורת יכולה לעזור לבן הזוג שלך להבין את הדברים החשובים לך ויכולה גם לעזור לך להרגיש בטוח יותר. בנוסף, שיחה עם מטפל או יועץ יכולה להיות מועילה אם החרדה שלך החלה להפריע לבריאות הנפשית שלך או למערכות היחסים שלך.

מסקנה

כשמדובר בגודל הפין, אין גודל "נורמלי" מוחלט שכל הגברים צריכים לשאוף אליו. גודל הפין הוא סובייקטיבי מאוד ויכול להשתנות באופן משמעותי מגבר אחד למשנהו. חשוב לזכור כי רוב הפין נופל לטווח הגודל "הממוצע" וכי מה נחשב גודל "נורמלי" הוא סובייקטיבי מאוד. בנוסף, אם החרדה שלך סביב גודל הפין מתחילה להפריע לבריאות הנפשית שלך או למערכות היחסים שלך, חשוב לפנות למטפל או יועץ לקבלת תמיכה נוספת.