Uncategorized

היתרונות היפים של סקס כספורט

מהרגע שהמין האנושי נעשה מודע לאינסטינקטים הטבעיים שלו סביב מין, הוא תמיד נתפס כמשהו שיש להציב מאחורי דלתיים סגורות. עם זאת, יותר ויותר, אנשי מקצוע בתחום הבריאות מכירים ביתרונות הרבים הקשורים לפעילות מינית סדירה. לכן, רבים מציעים לכלול סקס כחלק ממשטר האימונים המעוגל, בדיוק כמו ריצה, הרמת משקולות ורכיבה על אופניים. אחרי הכל, סקס הוא פורקן פיזי ורגשי שיכול להועיל לאדם לטווח ארוך.

ראשית, סקס משחרר שפע של הורמונים, שרבים מהם מועילים לגוף ולנפש. פעילות מינית משחררת אנדורפינים, אשר מעוררים תחושה טבעית של שמחה ואושר. אנדורפינים קשורים גם להקלה בכאב ולהפחתת מתח. אוקסיטוצין הוא הורמון נוסף, שלעתים קרובות מתייחסים אליו כאל "תרופת החיבוק" או "הורמון האהבה". זה עוזר לקשר את המשתתפים ומגביר את תחושות האינטימיות והחיבור. סרוטונין, המכונה "הורמון האושר", משתחרר גם במהלך קיום יחסי מין, מה שמגביר עוד יותר את האופוריה ומוסיף ליתרונות הבריאותיים הנפשיים שלו.

בכל הנוגע ליתרונות הפיזיים, סקס עוזר לשמור על בריאות הלב והריאות. במהלך הפעילות המינית, קצב הלב שלך עולה וכלי הדם מתרחבים; לכן, עוזר לשאוב יותר חמצן דרך הגוף שלך ולשפר את זרימת הדם. זה עוזר עם כוח האגן והשרירים, מה שמוביל לשיפור תנוחת הגוף. שלא לדבר על כך, יש האומרים שזו צורה טובה של פעילות גופנית קרדיווסקולרית.

מחקרים הראו גם כי כאשר נעשה באופן קבוע, סקס יכול להיות דרך מצוינת להפחית את הכאב. הוא האמין כי סקס שולח אותות של הנאה ומעורבות למוח, אשר מסיח את הדעת מאותות כאב אחרים ועובד כדי לבטל אותם. זו הסיבה כמה רופאים רשמו את זה כצורה של רפואה אלטרנטיבית.

יתר על כן, אנשים המקיימים יחסי מין תכופים יותר זוכים לעתים קרובות למערכת חיסונית בריאה יותר, שכן היא מעלה את רמת האימונוגלובולין A, נוגדן המסייע להדוף מחלות. סקס ידוע גם כמשפר את השינה, בשל הרפיה טבעית של אנדורפינים פוסט-נוקי.

נוסף על כל היתרונות הפיזיים והרגשיים הללו, היו ראיות המצביעות על כך שאלו העוסקים במין רגיל, נוטים לחיות חיים ארוכים ובריאים יותר. זה מיוחס לעובדה כי אלה המקיימים יחסי מין יש יחסים חזקים ויציבים יותר, אשר מספק פורקן רגשי ושומר אותם מחוברים ונתמכים, רגשית ופיזית.

עם זאת, לא מדובר רק ביתרונות הפיזיים של סקס, אלא גם ביתרונות הפסיכולוגיים. סקס יכול להיות דרך מצוינת לחקור גבולות, לצבור ביטחון ולהבין טוב יותר את עצמך ואת הרצונות שלהם. זוהי דרך מצוינת ללמוד ולבנות מערכות יחסים עמוקות יותר; בתורו, שיפור הרווחה הרגשית של האדם ואת החיים החברתיים הכלליים.

לסיכום, סקס הוכח כספורט מצוין, ויש לכלול אותו בכל משטר פעילות גופנית. עם זאת, חשוב לנקוט באמצעי זהירות ולוודא כי זה נלקח בחשבון עם שותף שהוא מעודכן ומודע באותה מידה. עם זאת, כאשר המין מתבצע בצורה בטוחה ואחראית, הוא יכול להיות נכס שלא יסולא בפז לצמיחה ולהתפתחות בחיים. היתרונות הפיזיים והפסיכולוגיים רבים מכדי להתעלם מהם, וברור שיש לדגול במין ולחגוג אותו באופן כללי.

ואם חסר לך קצת ספורט שכזה, הזמן נערות ליווי בהרצליה