Uncategorized

ציון נקודה עם החברה שלך: 7 סרטים הוליוודיים שיגרמו לה לרצות סקס

כשמדובר בקביעת מצב הרוח הנכון ולקחת אותה ללילה מושלם של תשוקה, איזו דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר עם ערב סרטים מדהים שיתבל את העניינים בינך לבין בן הזוג שלך. אבל אם אתם לא בטוחים באילו סרטים לצפות שיעזרו להכניס את בן הזוג שלכם למצב רוח אז, למרבה המזל, יש הרבה סרטים מהבילים שיש להוליווד להציע שיכולים לעזור ולא מפורשים מדי.

מקומדיות רומנטיות ועד סיפורים קלאסיים על תשוקה, הנה שבעה סרטים הוליוודיים שיגרמו לחברה שלך לרצות סקס וזה יכול להגביר את החום בחדר השינה.

1. משוגע, טיפש, אהבה הסרט

הראוי לריר הזה הוא קלאסיקה מ-2011 ומככבים בו סטיב קארל, ג'וליאן מור, אמה סטון וריאן גוסלינג. בקומדיה רומנטית זו, דמותו של קארל, קאל, מקבלת עצה מגבר הגברות, ג'ייקוב (גוסלינג), כיצד לשפץ את חיי האהבה שלו, ולהכין את הקרקע לכמה סצנות אהבה לוהטות בין קאל ללהבה החדשה שלו. הסרט מצחיק ומקסים וסצנות הסקס ישאירו את החברה שלך עם טעם של עוד

. 2. סרט סקס והעיר הגדולה

אף רשימה של סרטים סקסיים שיציתו רומנטיקה לא תהיה שלמה בלי הסרט האיקוני של סקס והעיר הגדולה. דרמה זו עוקבת אחר ארבע נשים ניו יורקיות דרך חיי האהבה הסוערים ומלאי התשוקה שלהן. מרכבת ההרים של קארי עם ביג, דרמת החתונה של מירנדה, ועד לסקסקפדות הפרועות של סמנתה, ב"סקס והעיר הגדולה" יש את כל האלמנטים של סרט אפרוח נהדר שבהחלט יגרום לכל בחורה לרצות להגיע לחדר השינה עם המישהו המיוחד שלה. 3. ילדים קטנים"

ילדים קטנים" היא דרמה איטית בכיכובם של קייט וינסלט ופטריק ווילסון כשני אנשים נשואים שפוצחים ברומן לא חוקי כשהם נפגשים בגן המשחקים עם ילדיהם. הסרט מצולם יפה ואמיתי באופן שובר לב, וסצנות הסקס בו ארוטיות מאוד וטעונות רגשית כאחד. החברה שלך בהחלט תהיה במצב רוח לאחר צפייה בסרט זה.

4. חמישים גוונים של אפור

הסרט השנוי במחלוקת אך הפופולרי מאוד מבוסס על רב המכר של הניו יורק טיימס מאת אי.אל ג'יימס ומככבים בו ג'יימי דורנן ודקוטה ג'ונסון כזוג הלוהט והמהביל. הסרט חוקר את סיפור האהבה הקינקי של המיליארדר כריסטיאן גריי ואנסטסיה סטיל כשהם מתעמקים ב-BDSM ובעולם הפנטזיה המינית. הארוטיקה והמתח המיני בסרט הזה בטוח ירתיחו את הדם שלך ויגרמו לחברה שלך להגביר את הליבידו שלה.

5. אמריקן פאי

הסרט האיקוני הזה מ-1999 עוקב אחר ארבעה נערים מתבגרים שמנסים לאבד את בתוליהם לפני שהם מסיימים תיכון. למרות שהסרט נעשה בשנת 1999, הוא עדיין פופולרי למדי וחייב לגרום לחברה שלך לזכור מתי היא הייתה נערה פרועה. הסרט מלא בדיאלוגים גסים וקשוחים, כמו גם בכמה סצנות סקס קלאסיות שבוודאי ישגעו אותה.

6. 9 שירים

דרמה בריטית משנת 2004 בכיכובם של קירן או'בריאן ומרגו סטילי ונחשבת לאחד הסרטים המיניים המפורשים ביותר בכל הזמנים. הסרט עוקב אחר מערכת היחסים הקצרה ומלאת התשוקה של בוגר בריטי וסטודנט אמריקאי וכולל מספר סצנות סקס בחיים האמיתיים. אם אתם מחפשים משהו שבאמת יגביר את החום, אז זה הסרט לצפות בו.

7. מזכירה

סרט קלאסי משנת 2002 בכיכובם של מגי ג'ילנהול וג'יימס ספיידר ובוחן מערכת יחסים מורכבת בין בוס שתלטן למזכירתו המסקרנת. בסרט, דמותה של ג'ילנהול מחפשת להגשים את תשוקותיה העמוקות ביותר כשהיא מגלה כמיהה פנימית למערכת יחסים בהשראת BDSM. הסרט מלא בסצנות תאוותניות שישאירו את החברה שלך רוצה עוד.

מסקנה: אם אתה רוצה להכניס את החברה שלך למצב רוח מאשר ערב סרט היא דרך מצוינת להתחיל. מקומדיות רומנטיות ועד מותחנים מהבילים, יש המון סרטים הוליוודיים שיגרמו לה לרצות סקס. אז הגבירו את החום עם שבעת הסרטים ההוליוודיים האלה והתכוננו לערב של תשוקה אינטימית. ואם לא הצלחת להשכיב את החברה, לפחות יש נערות ליווי באילת