Uncategorized

איפה למצוא את העיסוי הטוב ביותר בטוקיו

טוקיו היא מטרופולין שוקק חיים עם מגוון מסחרר של מראות וחוויות. אבל אחרי יום של סיורים כבדים, שום דבר לא מרגיע את הנפש כמו עיסוי. ולמרבה המזל, במגה-עיר הזו יש כמה ממכוני הספא ומכוני העיסוי הטובים בעולם. מריטריטים מפוארים המציעים פינוק יוקרתי ועד מרכזי שיאצו ורפלקסולוגיה מסורתיים, בטוקיו יש הכל למטיילים המחפשים חווית עיסוי מאושרת. מבוא לעיסוי לפני שנצלול

למקומות בהם ניתן לקבל עיסוי בטוקיו, בואו נסתכל במהירות על כמה מסוגי העיסוי השונים שניתן למצוא בעיר. שיאצו הוא ללא ספק סוג העיסוי הפופולרי ביותר ובדרך כלל מתבצע על מזרן פוטון מסורתי. עיסוי מסוג זה משלב לחץ בקצות האצבעות עם מתיחות וסיבובים בנקודות לחץ ספציפיות. עיסוי שוודי, סוג עיסוי פופולרי נוסף, כולל משיכות גלישה ארוכות כדי להגביר את זרימת הדם ולהפחית מתח. ורפלקסולוגיה היא סוג של עיסוי המתמקד בנקודות רפלקס ספציפיות הממוקמות על כפות הרגליים והידיים כדי להחזיר את הגוף לאיזון. איפה למצוא את העיסוי הטוב ביותר בטוקיו

כשמדובר במציאת העיסוי הטוב ביותר לצרכים שלך בטוקיו, אתה מפונק מבחירה. הנה כמה מהמקומות המובילים שבהם אתה יכול לקבל עיסוי בעיר הזאת.

 ספא אטאגו: ספא אטאגו ברובע גינזה (Ginza) ההומה בטוקיו הוא מקום מפלט יוקרתי בו תוכלו להתפנק עם מגוון עיסויים וטיפולי פנים. עיסוי הדגל שלהם הוא עיסוי ארומתרפי המשתמש בשמנים אתריים כדי להפחית מתח, להגביר את זרימת הדם ולקדם הרפיה. הם מציעים גם עיסוי שוודי, שיאצו ועוד.

Green Leaves Spa: ממוקם ברובע שיבויה (Shibuya) האופנתי, ספא Green Leaves הוא אחד ממקומות העיסוי הפופולריים ביותר בעיר. המומחיות שלהם היא רפלקסולוגיה, הכוללת מניפולציה של כפות הרגליים כדי להתמקד בקבוצות שרירים ואיברים ספציפיים. הם מציעים גם עיסויים שוודים וארומתרפיים, כמו גם טיפולי פנים ומגוון חבילות ספא.

Omori Spa: ממוקם בשינג'וקו, ספא Omori מציע מגוון שירותים, כולל עיסויים, טיפולי פנים וחבילות ספא. עיסוי הדגל שלהם הוא שילוב של שוודית ושיאצו, והם מציעים גם עיסוי יפני מסורתי ורפלקסולוגיה.

בין אם אתם מחפשים להתפנק בפינוק מפנק או להפחית כאב ומתח עם שיאצו מסורתי או עיסוי אירוטי, בטוקיו יש הכל. בין אם מקום המפלט שלכם שוכן בספא יוקרתי או במכון עיסוי מסורתי, תוכלו למצוא את העיסוי הטוב ביותר לצרכים שלכם בעיר הענקית הזו.