Uncategorized

הפיצה הכי טובה במנילה: אוכל נוחות איטלקי מענג מושלם לארוחות משפחתיות

כשמדובר בארוחות משפחתיות, פיצה תמיד עולה בראש. אין ספק שפיצה היא ריצוי קהל וזו דרך נהדרת להפגיש בין כולם. אבל כשמדובר בפיצה הטובה ביותר במנילה, יש מגוון רחב של סגנונות וטעמים כדי לספק כל טעם. מפיצות איטלקיות קלאסיות ועד יצירות יצירתיות, יש המון אפשרויות לאוהבי פיצה בבירה הפיליפינית.

אחת הפיצריות האהובות ביותר בעיר היא Salvatore Cuomo & Bar. המסעדה ממוקמת באולם האופנה מגה (Mega Fashion Hall) של אזור נשיונל קפיטול (National Capitol Region), ומגישה פיצות קלאסיות בסגנון נפוליטני בגדלים נדיבים. הפיצות עמוסות במרכיבים טריים ופסטו בזיליקום ריחני, תוך שימוש במתכונים איטלקיים מסורתיים לחוויית סעודה טעימה. בין אם אתם בוחרים בפיצה מרגריטה הפשוטה או בפרימולה היצירתית יותר עם קרם כמהין, יש פיצה שתספק כל חיך בסלבטורה קואומו אנד בר.מנילה פיצה היא

פיצה פופולרית נוספת בעיר. הוא ידוע ביצירות היצירתיות שלו ובקרום דק ופריך. מושלם לחלוקה, נסו את פיצה All The Meats עמוסה בפפרוני צמחוני, בייקון, בשר בקר טחון ונקניק איטלקי לפונץ' בשרי. לחלופין, הפתיעו את בלוטות הטעם שלכם עם פיצה בייקון ברוסקטה חדשנית עם בייקון ופסטו פטה. לא רק שהם מציעים פיצות פנטסטיות, מנילה פיצה ושות 'יש גם שפע של תוספות בתפריט שלהם, כולל הפופולרי שלהם שום Parm צ'יפס.

אם אתם משתוקקים למשהו קצת יותר קלאסי, פיצה ארבע העונות היא אופציה נהדרת. כל פיצה עשויה מקמח 00 המשובח ביותר באיטליה והם משתמשים בעגבניות סן מרצאנו בגלל טעמן הייחודי והמתוק. המגריטה שלהם היא חובה לנסות עם הקרום הדק והקל כאוויר שלה והתוספות הנדיבות. Four Seasons מציעה גם אפשרויות טבעוניות, ללא גלוטן ודלות קלוריות, כך שכל בני המשפחה יכולים ליהנות מהפיצות שלהם.

מסעדת La Nonna Pizza היא מסעדה בהשראה איטלקית הממוקמת במתחם גרינבלט (Greenbelt) בעיר מאקאטי (Makati City). הם מציעים פיצות איטלקיות קלאסיות עם טוויסט מודרני. נסו את הסלסיצ'ה (Salsiccia) לשילוב של נקניק איטלקי ופלפלים קלויים, או את טוסקה (Tosca) עם בוראטה ופסטו מוקרמים. כל הבצקים והרטבים שלהם עשויים מאפס, והפיצות מבושלות לשלמות בתנורי העצים שלהן.

למשהו מיוחד במיוחד, נסו את Pizza by Via Mare. מסעדה זו מגישה פיצות איטלקיות אותנטיות המוכנות תוך שימוש במרכיבים אורגניים מחוות בטאגאיטאי (Tagaytay) ובבטנגס (Batangas). התהליך מגרגר לשולחן מבטיח איכות בכל ביס והתוספות שלהם כוללות אפשרויות אקזוטיות כמו ברסולה, בוראטה ופרושוטו די פארמה. יש להם גם שורה של בירות ארטיזנליות בבישול איטי של 36 שעות ביממה מהחבית.

מנילה מציעה שפע של אפשרויות פיצה טעימות וקשה לבחור רק אחת. כל מסעדה המופיעה כאן מציעה גרסה ייחודית של הפיצה הקלאסית ומגישה טעמים איטלקיים מושלמים בכל פרוסה. אז בין אם אתם מחפשים משהו קלאסי או משהו יצירתי יותר, בטוח שתהיה פיצה שתפתה את בלוטות הטעם שלכם. 

אם אתם במנילה, אז היגיוני שתחפשו שם פיצה. אבל אם אתם בחולון, יש כאן הכל – אפילו נערות ליווי בחולון